بزرگ ترین فروشگاه مبانی نظری رشته های روانشناسی و مدیریت و...

کاندوم شیت چیست


بی اختیاری ادرار و ناتوان بودن در کنترل آن، از مشکلات مهمی است که ممکن است بسیاری از افراد دچار آن شوند. استفاده از سوند های داخلی که دست و پاگیر بودنشان یکی از معایبشان است سبب شده سوندهای جدیدی تحت عنوان سوند کاندومی به بازار روانه شوند. بر خود لازم دانستیم تا با معرفی یکی دیگر از مطالب آموزشی تجهیزگستران ابوریحان تحت عنوان معرفی سوند کاندومی و آموزش نحوه‌ی استفاده از آن در خدمت شما کاربران عزیز باشیم‌. پیشنهاد میکنیم تا‌ پایان ما را همراهی کنید‌.

سوند کاندومی چیست و چند نوع سوند داریم؟

سوند اکسترنال یا همان کاندوم شیت نوعی سوند ادراری بوده که برای دفع ادرار به کار گرفته میشود. از جمله تجهیزات مورد استفاده منحصرا برای آقایان است و افرادی که کنترل ادرار خود را از دست داده اند به راحتی میتوانند از آن استفاده نمایند. با ساخت و عرضه‌ی کاندوم شیت، بسیاری از مشکلات ناشی از عفونت های ادراری به حداقل رسید‌.

کاندوم شیت از جنس لاتکس و از نظر شکل ظاهری مانند کاندوم‌ معمولی بوده و به راحتی روی آلت قرار گرفته‌ میشود‌. دارای یک چسب بوده که پس از قرار گرفتن روی عضو به کمک چسب های تعبیه شده در آن، بطور کامل ثابت میشود. درنهایت انتهای لوله کاندوم به کیسه ادرار متصل شده و ادرار دفع میگردد.

منبع

  انتشار : ۱۹ آذر ۱۴۰۲               تعداد بازدید : 24

"برای دریافت پاسخ سریع ،حتما با ایمیل زیر در ارتباط باشید" toosiran2@gmail.com‬

بزرگ ترین فروشگاه مبانی نظری رشته های روانشناسی و مدیریت و...

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما