بزرگ ترین فروشگاه مبانی نظری رشته های روانشناسی و مدیریت و...

اندروید استودیو


اندروید استودیو

نرم افزار اندروید استودیو

در این سفر پر پیچ و خم ما، بی انصافی است که حرفی از اندروید استودیو زده نشود. این محیط برنامه نویسی در سال 2013در یک کنفرانس معرفی شد. سال های اوج خود را سپری کرده است و اکنون به نظر می رسد نزدیک به بازنشستگی است. در این نرم افزار به صورت پیش فرض می شود با جاوا برای اندروید برنامه نویسی کرد، ولی می توان با پلاگین کردن سی پلاس پلاس از این زبان هم بهره برد.

اگر برای اولین بار برنامه اندروید استودیو را باز کنید، متوجه شباهت زیاد او به ویژوال استودیو می شوید. این برنامه محیط نسبتأ ساده ای دارد و می توانید به راحتی با drag and drop کردن چهار چوب یک اپلیکیشن را طراحی کنید.

با وجود همه مزایایی که اندروید استودیو از آن بهره مند است، معتقدیم این برنامه در حال خارج شدن از رده است. معایب زیادی هم دارد. برای مثال بسیار سنگین است و حجم آن زیاد است.باید سیستم شما از لحاظ سخت افزاری بسیار قوی باشد. یکی از اساسی ترین مشکل های این برنامه بالا بودن حجم sdk می باشد. حل کردن خطاهای آن بعضأ سخت یا غیر ممکن است. جالب است بدانید اندازه اصلیsdk در اندروید استادیو چیزی در حدود شصت گیگ می باشد در حالی که انداز sdk در eclipse شاید به چهارصد مگ هم نرسد!

ولی یک مسئله را هم برای شما بیان کنیم. اگر قصد ورود به بازار کار و درآمد زایی در ایران را دارید، پیشنهاد می کنیم از اندروید استودیو استفاده کنید و در یادگیری آن تلاش کنید.

در آخر نگاهی کلی به سفری که کردیم داشته باشیم. در این سفر زیبا، با تعریف فریم ورک آشنا شدیم. همچنین مزایا و معایب آن را بررسی کردیم. برای شروع کار با معماری فریم ورک ها به خوبی آشنا شدیم و به نقد و بررسی آنها پرداختیم. همچنین در ادامه سفر با انواع مختلف فریم ورک هایی که در سال های اخیر پر استفاده بودند آشنا شدیم و در نهایت با مقاله اندروید استودیو سفر خود را به پایان رساندیم.

این سفر، شما را با مباحث جذابی آشنا کرد که با خواندن آن تصمیم گیری برای چگونگی شروع علم برنامه نویسی اندروید آسان خواهد شد. امیدواریم از این سفر لذت برده باشید. بمب کد، برنامه سفرهای مختلفی برای شما تدارک دیده است. حتمأ پیگیر مقالات بعدی ما باشید.

 

  انتشار : ۲۱ مهر ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 184

"برای دریافت پاسخ سریع ،حتما با ایمیل زیر در ارتباط باشید" toosiran2@gmail.com‬

بزرگ ترین فروشگاه مبانی نظری رشته های روانشناسی و مدیریت و...

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما