بزرگ ترین فروشگاه مبانی نظری رشته های روانشناسی و مدیریت و...

نسبت های بازار سهام(بورس)


آنها می توانند به شرح زیر طبقه بندی شوند:

  • نرخ سود ناخالص
  • پوشش سود سهام
  • درآمد هر سهم
  • قیمت / سود
  • سرمایه گذاری در بازار
  • دارایی در هر سهم

شما می توانید شخصی را که در یک شرکت فرعی یا شعبه یک شرکت نقل قول مشغول به کار است درک کنید و معتقد است که شاخص های بورس با کار او ارتباطی ندارند. صاحب یک شرکت خصوصی می تواند به همین دیدگاه پایبند باشد. هر دوی آنها اشتباه می شوند ، هر چند به دلایل مختلف.
افرادی که در شرکتهای فهرست شده کار می کنند باید بدانند چه معیارهایی برای ارزیابی عملکرد شرکتهایشان و همچنین عواقب نتایج ناکافی این فعالیتها از قبیل تهدید تصاحب و خطر کاهش چشمگیر شغل مورد استفاده قرار می گیرد.
نسبت سهام عدالت به صاحب یک شرکت خصوصی ایده ای را در مورد سطح اجازه می دهد تا آنها را برای دریافت لیست در بورس یا مبلغی که خریدار می تواند برای شرکت خود ارائه دهد ، ارائه دهد.
در نگاه اول ، حتی نام شاخص های مختلف به طرز وحشتناکی دشوار به نظر می رسد: نرخ سود ناخالص سهام ، پوشش سود سهام ، سود هر سهم ، قیمت / درآمد ، سرمایه گذاری در بازار و دارایی های هر سهم مانند یک زبان خارجی است. در واقعیت ، همه چیز متفاوت است. پس از توضیح ، این ضرایب برای درک و محاسبه آسان می شوند. هر یک از آنها به صورت متوالی در زیر توضیح داده می شود ، و سپس یک مثال عملی برای نشان دادن محاسبات ارائه می شود.

  انتشار : ۱ اردیبهشت ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 66

برچسب های مهم

"برای دریافت پاسخ سریع ،حتما با ایمیل زیر در ارتباط باشید" toosiran2@gmail.com‬

بزرگ ترین فروشگاه مبانی نظری رشته های روانشناسی و مدیریت و...

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما