بزرگ ترین فروشگاه مبانی نظری رشته های روانشناسی و مدیریت و...

بررسی انواع فریم ورک های اندروید (قسمت دوم)


نقد و بررسی انواع فریم ورک اندروید

در خدمت شما هستیم با ادامه بحث انواع فریم ورک های اندروید. در مقاله قبلی با سه مدل فریم ورک آشنا شدیم. اینک بقیه ماجرا را در بمب کد دنبال کنید.

فریم ورک Native Script

اولین فریم ورکی که در این مقاله قصد بررسی آن را داریم، فریم ورک Native Script می باشد. این فریم ورک از جاوا اسکریپت استفاده می کند. توسعه برنامه ها با آن امر بسیار ساده ای است. با استفاده از فریم ورک Native Script می توانید رابط های کاربری زیبا و جذابی درست کنید. این کار در هر صفحه به صورت جداگانه طراحی می شود.

فریم ورک Ionic

بی معنی است که در سفر سرزمین های فریم ورک باشیم و اشاره ای به فریم ورک Ionic نکنیم. سرزمین فریم ورک Ionic رایگان و متن باز است.برای توسعه برنامه های تحت وب و اندروید کاربرد دارد. سرعت پیشرفت این فریم ورک فوق العاده است. این سرزمین، توابع بسیاری دارد و می تواند در کد نویسی کمک فراوانی به برنامه نویسان بکند. به دلیل کاربرد گسترده این فریم ورک، آموزش آن در اینترنت فراوان است و به ابهامات شما به خوبی پاسخ می دهد. استفاده از این فریم ورک رایگان است که به هر توسعه دهنده ای این امکان را می دهد از آن به راحتی استفاده کند.

فریم ورک Xamarin

Xamarin یک فریم ورک عالی شرکت ماکروسافت است. البته باید اشاره کنیم که این فریم ورک در سال 2011 توسط شرکت بزرگ ماکروسافت خریداری شد.شاید به جرات بتوان گفت که زامارین یک فریم ورک قدرتمند برای اپلیکیشن‌های هیبریدی می باشد.

فریم ورک jQuery Mobile

jQuery Mobile نیز یکی از فریم ورک های موبایل است. شاید اگر بگوییم این فریم ورک پدر تمام فریم ورک های موبایل است، بی راه نگفته باشیم. چهارچوب این فریم ورک جاوا اسکریپت است که برای تلفن های هوشمند و تبلت ها بهینه شده است. jQuery Mobile طراحی شده است که بطور استاندارد و ساده اسکریپت کردن را در مرورگر انجام دهد.

فریم ورک Sencha Touch

در بحث انواع فریم ورک های اندروید، Sencha Touch یکی از فریم ورک هایی است که قابلیت چند سکویی به شما می بخشد. دانش لازم برای این فریم ورک HTML5 و جاوا اسکریپت می باشد. بعد هر کاری برای توسعه اپلیکیشن می توانید انجام دهید. این فریم ورک برای شرکت های بزرگ به خوبی قابل استفاده است.

از شما ممنونیم که با بمب کد همراه بودید. امیدواریم اطلاعات مفیدی در حوزه انواع فریم ورک های اندروید در اختیار شما قرار داده باشیم.

 

بمب کد

  انتشار : ۲۱ مهر ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 83

"برای دریافت پاسخ سریع ،حتما با ایمیل زیر در ارتباط باشید" toosiran2@gmail.com‬

بزرگ ترین فروشگاه مبانی نظری رشته های روانشناسی و مدیریت و...

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما